Cumberland Farms din New England au pornit o campanie de PR agresiva, cel putin controversata. Este vorba despre testarea cafelei pe care o vand, de catre persoane nevazatoare. Campania a inceput prin promovarea rezultatelor testelor si a fost indreptata catre clientii Dunkin’ Donuts, care s-au obisnut sa consume reteta Original Blend, preferata de majoritatea locuitorilor din New England.
„In total, jumatate din respondenti fie au preferat gustul cafelei Cumberland Farms, fie nu au avut nicio preferinta anume”, compania a anuntat cu mandrie saptamana trecuta. „Nu am putea fi mai bucurosi de rezultate si de feedback-ul primit in urma acestei testari si asta demonstreaza credinta pe care o avem de mult timp, ca nu este nevoie sa sacrifici un gust grozav pentru a cumpara o ceasca de cafea accesibila”, a declarat CEO-ul companiei Cumberland Farms, Ari Haseotes.
Accesibilitatea este cheia aici. Campania de PR insista ca orice cafea marca Cumberland Farms este 99 de centi, adica intre 66% si 120% mai ieftina decat o cafea de la Dunkin’ Donuts, in functie de marime. Intrebarea importanta pe care o ridica Cumberland Farms in acest caz este „daca sunt aproximativ la fel, de ce sa nu cumparam cafeaua mai ieftina?”.
Filmuletul de mai jos, produs de Cumberland Farms, arata degustatorii nevazatori care au participat la test si reactiile acestora, cel putin surprinzatoare:
https://www.youtube.com/watch?v=4MinXouVIa4