Creatorii rasniteti manuale „Handground”, produsa cu ajutorul unei campanii de crowd funding, se bucura de un succes extraordinar, astfel incat deja au strans o suma de patru ori mai mare decat cea stabilita initial si inca mai au cateva saptamani pana la finalul campaniei. Campania a fost pornita pe Kickstarter, o platforma cunoscuta de crowd funding pentru diferite proiecte si initial scopul era de strangere a unei sume de 35 000 $, pentru producerea noului model de rasnita.
Initiatorii proiectului, Daniel Vitiello si Brandin Warman au hotarat sa porneasca aceasta campanie dupa ce si-au dat seama ca sunt nemultumiti de rasnitele manuale pe care le aveau acasa. Au pornit campania prin a cauta pesoane interesate care sa ii ajute in dezvoltarea aparatului, de la design, functii, si pana la denumire.
Astferl, sute de freelanceri priceputi la design au propus modele pe platforma „99 Designs”, iar la final modelul lui Joaquin Herlein a iesit castigator. Herlein defapt a si lucrat timp de sapte ani pentru o companie de design din Italia, unde a dezvoltat in trecut numeroase echipamente si produse pentru companii producatoare de cafea, precum Bialetti, Lavazza sau La Cimbali, iar acum a devenit membru permanent al echipei Handground, o data cu dezvoltarea modelului nou de rasnita.